Anderhalve week in Australië

19 februari 2015 - Melbourne, Australië

Na Geelong de great Ocean road op richting adelaide. Als je alle viewpoints zou stoppen, redden we het niet in zeven weken om op tijd in Sydney te zijn. Dus we slaan er maar een paar over. Vele vergezichten en prachtige wandelmogelijkheden. Uiteindelijk komen we uit op een camping aan het strand waar de wye river op zee uitkomt. We staan er een nacht extra omdat de auto niet meer start en een nieuwe accu nodig is. 'No worries'. Lekker gewandeld en relaxed. We zien onze eerste Koala. We dachten eerst in Lorne te gaan staan maar $79 voor 1 nachtje camping vonden wij te duur. We gaan verder een stuk het binnenland in om via Colac in Gellibrand aan te komen. Twee nachtjes en een wasdag. Moet ook gebeuren. Daarna naar Ottway tree walk. Een 700 meter lange brug in de toppen van bomen. Met midden in in een uitkijktoren. We wandelen ook nog naar twee watervallen, little airefalls (2.3 km door regenwoud) en triplet falls op 700 meter van de parkeerplaats. Watervallen Ok maar de wandelingen waren spectaculair. Uit de bossen weer richting de kust. In Princetown hebben we 2 overnachtingen en maken we een prachtige wandeling langs de kust. We klauteren de rotswand af naar een baai waar volop gesurfd wordt. Via Warnnambool (twee nachten) en Nelson een nacht gaan we nu een stukje fietsen in Mt. Gambier. Het is nu een half uur vroeger. We zijn van Victoria in South Australië aangekomen.

1. Louise:
    19 februari 2015
    Hee lieverds wat een fantastische reis..
    Jullie zien er erg goed en gelukkig uit
    Geniet van elkaar.kuss en liefs louise en marcel
  2. Corry van Duijn:
    19 februari 2015
    Hallo Arie en Loes,
    Eindelijk weer eens een reactie van ons. We zijn namelijk nogal druk met het opknappen van Erna's kamer in Katwijk en hebben daardoor weinig tijd voor iets anders.
    Fijn te lezen dat jullie zo genieten van de reis. Het klinkt allemaal heel bijzonder. Geniet ervan.
    Liefs,
    Herman en Corry
  3. Linda Koch:
    26 februari 2015
    Hoi Loes en Arie
    Ik heb jullie reisverhalen gelezen super, wat een mooie reis maken jullie. Geniet nog van alles wat komt.
    Liefs Linda Koch