Bermagui en murramanga nationaal park

13 maart 2015 - Melbourne, Australië

In Bermagui  stonden we op een camping aan het meer Wallaga. Wij hebben daar 2 wandelingen gemaakt. De eerste dag door het bos langs het strand naar Bermagui en de tweede dag de andere kant op naar een punt waar de zee het meer in komt. Je blijft je ogen uitkijken hoe mooi het hier is. De tweede dag landen er 4 watervliegtuigen op het meer. Dat was zeer indrukwekkend. Het waren natuurlijk bekenden van de camping. De volgende dag zijn wij voor 3 nachten naar nationaal park "murramanga " gegaan. Je hebt dan geen internet alleen een betaaltelefoon voor verbinding met de buitenwereld. Je zit midden in de natuur tussen de papegaaien, kangoeroes en heel veel verschillende soorten vogels, je zou bijna denken dat we Vogelaars zijn. (Hihi). We stonden vlak aan de kust met veel rotsen en rotsplaten en  van  daaruit hebben we een paar stevige wandelingen gemaakt en zeker niet ongevaarlijk. want we hebben natuurlijk niet altijd de beschreven route genomen. We kwamen ook nog eens niemand tegen. Achteraf was het te gevaarlijk, maar ook heel spannend. Nu staan we op een camping in shoalhaven heads.