Nu in Halls Gap, morgen naar Melbourne

27 februari 2015 - Melbourne, Australië

In Mt. Gambier hebben we het grote reisboek van Australië gekocht. Een dikke pil waar alle free campsites staan aangegeven. Daar hebben we dezelfde nacht gelijk gebruik van gemaakt in Kingston SE. Daar stonden we langs de kust op een plek met een aantal andere vrij kampeerders. Je hebt dan geen stroom en trek op de speciale accu die voldoet voor een nacht. Ging prima. Daarna door richting Adelaide met nog een tussenstop van twee nachten in Victor Harbor. Net voor de kust ligt daar met een brug verbonden Granite Island. Een mooie wandeling naartoe en rond het eiland. Wij zagen vanaf het eiland een dolfijn zwemmen-:). Zondagmiddag kwamen we aan in Adelaide waar we 's-avonds de stad hebben verkend (half uurtje lopen als je goed loopt). We hebben toen al een korte theatervoorstelling gezien die gratis op het festivalterrein werd gedaan. De maandag waren er niet veel voorstellingen en hebben we de stad verder verkend. We hadden al een voorstelling gespot die we dinsdags wilde zien. Elke dag krijgen we aanbiedingen voor de halve prijs van voorstellingen die niet uitverkocht waren. Zo ook Tubular Bells for two. Ja die van Mike Oldfield. Vanaf 12 uur direct ingelogd en besteld. Het was een fantastische uitvoering. Woensdag kwamen we terecht via de Barossa valley in Loxton. We wilde eerst vrij kamperen maar het was zo afgelegen en we waren de enige databestand dat niet aandurfden. Nu staan we in Halls Gap.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Aukje:
    27 februari 2015
    Geweldig allemaal !!
    Goed dat jullie ook aan de risico's denken.
    Volgens mij a once-in-a-lifetime experience.

Hoop dat jullie het samen ook nog heel gezellig hebben !!
  2. Corry van Duijn:
    1 maart 2015
    Hallo Arie en Loes,
    Klinkt allemaal weer geweldig. Jullie hebben al veel beleefd en gezien in zo'n korte tijd.
    Liefs,
    Herman en Corry
  3. Anneke:
    1 maart 2015
    Hoi loes en arie. Wat een mooi verhaal weer, en leuke foto's.wat een mooie ervaring met het rond trekken van zo,n mooie camper van apollo. Hi Hi. Hoe bevalt het linkse rijden? Wij moesten er erg aan wennen toen.
    nog veel rij , kijk, en beleven plezier.
    Gr Anneke. Xxx
  4. Joke en Gijs:
    2 maart 2015
    Ik heb me even in moeten lezen na een aantal weken. Wat een geweldige reis maken jullie!
  5. Gabriëlla:
    3 maart 2015
    Weer een mooi verhaal en wat maken jullie veel mee. Vergeet niet om af en toe ook wat langer te blijven op 1 stekkie als het op die plek heerlijk vertoeven is, echt een aanrader! Geniet van deze mooie tijd!
  6. Bep maaten:
    4 maart 2015
    Hallo Loes en Arie ,

Ik heb weer genoten van een jalours makend verslag .
    Nog veel plezier .
    Gr . Bep en Davey .
  7. Louise:
    4 maart 2015
    Helemaal weer geweldig..ik geniet ook mee
    Heel veel liefs voor jullie
    Groetjes van louise en marcel