Het laatste reisverhaal

4 april 2015 - Melbourne, Australië

inmiddels al weer bijna twee weken thuis. Dinsdag 7 april allebei weer werken. In shoalhaven heads hebben we twee nachten gebivakkeerd. Zoals in elk gehucht was er daar een bowlclub. Dat is tegelijk een ontmoetingsplaats voor het hele dorp. Je kunt er bowls spelen, gokken, eten en drinken. Voor ons was er gratis wifi, een restaurant en een live optreden van een bandje. De volgende stop was Corrimal. Een plaatsje circa 60 km. van de plek in Sydney waar wij de camper moesten inleveren. Nog drie nachten in de camper. De camping was aan een prachtig strand waar we op een ochtend een prachtige opkomende zon hebben gezien tijdens een ontbijt op het strand. Ook zijn we naar Wolongong gewandeld. Een behoorlijk grote plaats op circa 8 km. Met de bus terug maar net te vroeg afgezet. Moesten we alsnog een flink stuk terug lopen-:). De laatste dag benut voor onze laatste strandwandeling in Australië. Nadat we de camper hebben ingeleverd zijn we met bus en trein naar ons hotel in Sydney gegaan. We hadden een prima kamer aan een drukke weg in Potts Point. Circa 1,5 km. naar hartje centrum lopen was voor ons prima te doen. Sydney zelf hebben we drie dagen per fiets verkend. Natuurlijk over Sydney's bekendste brug maar ook door minder bekende wijken. Sydney vonden wij een fijne stad om te zijn, hoewel het in het begin even wennen was door de drukte. Veel groen ook in het centrum van de stad. Verder een relaxte multiculturele stad. 'S-avonds aten wij in gezellige wat wij eetcafe zouden noemen. Na vier nachten Sydney was onze reis echt ten einde. Met de trein naar het vliegveld en om 16.10 's-middags vertrokken naar Singapore om daar over te stappen naar Amsterdam. Bijna 3 maanden hebben wij 24/7 met elkaar een fantastische reis gemaakt. Ook om te kijken hoe dat zou gaan-:).

Inmiddels staat het huis van Arie bijna te koop en zijn wij op zoek naar een gezamenlijke stekje om samen verder te gaan.

1. Monique ter Voert:
    4 april 2015
    Eind goed, al goed!!
    Wat fijn dat jullie het samen zo goed hebben gehad.....en nu op naar een mooie toekomst samen!
  2. Anneke:
    4 april 2015
    Wat is de tijd snel gegaan, en wat hebben jullie een prachtige vakantie gehad. Leuk om de reisverhalen te lezen en de foto's te zien.en gelukkig weer heelhuids terug.
    Hoop jullie gauw tezien.
  3. Ingrid:
    5 april 2015
    ongelofelijk dat het alweer voorbij is! Fijn dat het jullie zo goed is bevallen, veel succes in de toekomst en groetjes ui Paksong!
  4. Aukje:
    Helemaal top !!!
  5. Corry van Duijn:
    5 april 2015
    Goed te horen dat jullie, naast een geweldige reis, het met elkaar ook zo goed hebben gehad. Herman en ik wensen jullie een hele fijne toekomst samen.
    Tot snel,
    Liefs,
    Corry
  6. Manon:
    6 april 2015
    Fijn dat jullie weer terug zijn! Goed om te lezen dat jullie samen zo'n bijzondere reis hebben gemaakt en dat het samen zo goed is gegaan. Ook namens ons een mooie en fijne toekomst samen,
    liefs
    Wolf & Manon
  7. Carla:
    7 april 2015
    Fijn dat jullie het goed hebben gehad!!!! Dank je wel voor de reisverhalen en prachtige foto's .....