Bangkok, vertrek Thailand, aankomst Australië

18 februari 2015 - Melbourne, Australië

De fietstocht/boottocht door Bangkok was erg leuk. Je komt op plekken waar je anders niet snel komt. Fietsen door onmogelijk smalle straatjes en varen inclusief fiets op een zogenaamde 'long boat' over de rivieren. Onderweg een lekkere lunch en om half zeven (vertrek 13.00) weer terug. Daarna met de rivierbus terug naar onze 'pier'. Half uurtje varen voor 15 bath per persoon (10 eurocent). Bij de pier was een leuk restaurant waar we heerlijk hebben gegeten. Uitzicht over de rivier en zicht op de brug waar we de vorige dag overheen kwamen tijdens onze wandeling. De nachten in ons hotelletje waren zeer onrustig. Het lag tegenover een drukke markt waar het nooit rustig werd. De laatste volle dag in Bangkok hebben we voornamelijk door China Town gezworven. Wat een 'rommel' kun je daar kopen zeg-:).

Het was na ruim een maand Thailand te verkassen naar Australië. Met de supermoderne cityline naar het vliegveld de vluchten waren allemaal op tijd en we arriveerden om 06.30 in Australië, Melbourne. Het was inmiddels qua tijd 4 uur later.

direct door naar de camperverhuurder en daar duurde het allemaal wat langer. Camper was nog niet klaar en uiteindelijk reden we weg met een niet schoongemaakte camper. Op naar onze eerste stek, Werribee. Helaas waren beide campings daar vol dus moesten we verder. Daar hadden we niet op gerekend. We waren erg moe. Op de rijksweg M1 stopte we bij een benzinestation waar ook een informatiepunt voor toeristen was. Garry hielp ons super en 20 km verder konden we dan eindelijk onze camper plaatsen. Toch direct maar schoongemaakt. Toen gekookt en een lekker wijntje er bij (Aldi-:)). Heerlijk geslapen en we zijn klaar voor Australië.

1. Louise:
    18 februari 2015
    Super veel plezier..en genieten maar in Australie
    Dikke kusss voor jullie allebei
  2. Aukje:
    18 februari 2015
    Jeetje wat maken jullie veel mee. En nu Australie verkennen. Het klinkt goed. Ha die Arie,staat je best goed zo,n baard! Hier in Bleiswijk alles goed. Arie en Loes veel plezier.