Werken dus

9 januari 2015

Zo we hebben er twee ochtenden werk op zitten (8.30-12.00). De eerste ochtend heeft Loes nieuw gemaakte groentebedden geharkt en bemest. En bamboe op lengte gezaagd en gespleten voor de afzetting en ondersteuning van groente en fruit. Best lastig werk ook omdat van de bamboe bij het bewerken allemaal kleine splinters afspringen die in de huid dringen. De nieuwe groentebedden kunnen worden bemest omdat eerst die graszoden zijn afgestoken en de grond is omgespit. Zwaar werk en zeker met de zon (30 graden en gevoelstemperatuur nog hoger). Arie heeft zich bezig gehouden met het hergebruiken van de graszoden. Die werden op zakken gelegd en met een kar naar de plek gereden waar ze weer neergelegd werden. Leuk werk met direct resultaat. De andere dag hebben we met verdunde klei een lemen muur geschilderd. 'S-middags is het lekker relaxen-:).

1. Cor:
    9 januari 2015
    Nou nou dat zijn drukke dagen geweest maar het ziet er allemaal keurig uit. Ben benieuwd wat jullie nog meer gaan ondernemen de komende tijd. Groetjes allebei
  2. MIEN:
    9 januari 2015
    Waha werken tot 12 uur das relex, maar met zon temperatuur zal dat wel fijn zijn.
    Leuk om zo samen bezig te zijn.
    Groetjes uut Vorden
  3. Louise:
    9 januari 2015
    Goed bezig samen..super om te lezenl
    Kusss kusssss
  4. Nardie:
    11 januari 2015
    Zie er strak uit, misschien iets voor thuis????
    Geniet er nog maar lekker van en dan met name de middag.
    Liefst Nardie
  5. Yolanda:
    12 januari 2015
    Leuk om te lezen.
    Beetje late reactie want wist niet dat er een blog was.
    Is mijn zus een beetje lief voor jullie :-)
    Veel plezier.
  6. Louise:
    12 januari 2015
    Lieverd volgens mij ben je nu jarig
    Geniet van deze bijzondere verjaardag..
    Liefs louise en marcel