11 dagen later

11 januari 2015

Wij zijn nu al zelfstandig aan het werk, s'morgens de velden besproeien en grasmatten leggen. Het blijft zwaar met 30 gr. Afgelopen week een stevige lichamelijk massage  gehad (inclusief schubben) en gezichtsmasker van in totaal 2,5 uur. Was heerlijk, gaan we zeker nog een keer doen. Samen met de kinderen van TCFD  met de schoolbus  naar een plaatsje phato geweest om geld te pinnen, en dat gaat niet zo vanzelfsprekend in Thailand. En gelijk in Phato een paar boodschapjes gedaan en eindelijk weer eens echte koffie gedronken. Na een klein uurtje toen de chauffeur de kinderen naar huis had gebracht pikte hij ons weer op.

We hebben vlak bij ons resort een eettentje ontdekt waar je niet zo naar binnen zult gaan om te eten maar van horen vertellen zou het goed en goedkoop zijn. En dat was helemaal waar. Voor 40 bath een vol bord heerlijk eten. Iets meer dan 1 euro dus

1. Louise:
    11 januari 2015
    Goed bezig leuk om te lezen..
    Veel liefs van ons
  2. Anneke:
    11 januari 2015
    Leuk jullie nu te kunnen volgen. Wat een mooi logeer adres hebben jullie. En heerlijk die massage, s, heb ie mientje met genommen. en kennen ze daar ook al de euro weken.jeemig eten voor een euro. Super Hoe jullie aan het werk zijn.lijkt me geweldig.. en de middag voor jullie zelf om op onderzoek uit tegaan.
    liefs van mij
  3. Ria:
    13 januari 2015
    Loes gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige dag samen
  4. MIEN:
    Hai Loes
    Van harte gefeliciteerd, wat een bijzondere verjaardag voor jou. Maak er een mooie dag van samen.
    Liefs Hermien
  5. Corry van Duijn:
    Hallo Arie en Loes,

Loes, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    Wel heel bijzonder dat je voor ongeveer 1 euro een maaltijd hebt.
    Liefs,
    Herman en Corry
  6. Gabriëlla:
    14 januari 2015
    Goed verhaal en fijn om te lezen dat het erg goed met jullie gaat. Foto's zijn ook mooi!!! Geniet ervan!!!
    Ook de groeten van Man-Chi, Joris, Fred, Hamza, Petra en Henk