Weekend voorbij

14 januari 2015 - Thailand, Thailand

Onze werkweek is vandaag (woensdag) weer begonnen. Maandag hebben we een stevige wandeling gemaakt naar de 'New Lome' waterfalls. Als we gelijk goed waren gelopen is het een kleine twee uur heen en weer twee terug. Door verkeerd te lopen hebben we wel ons toekomstige tweede huis gezien-:).                                                In Thailand heeft elk huis wel een paar honden en die zijn niet altijd even vriendelijk maar lopen wel los. Bij een volgende wandeling nemen we echt een stok mee.

Dinsdag was Loes jarig. Zowel ontbijt als avondeten op ons terras laten bezorgen en Loes heeft een uitgebreide massage gehad. 'S-morgens zijn we eerst nog naar een markt in Phato geweest. In de tussentijd werd onze bungalow versierd.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Gabriëlla:
    14 januari 2015
    Arie, nog gefeliciteerd met Loes. En Loes, uiteraard nog van harte. Werkse dan maar weer.
  2. Anneke:
    14 januari 2015
    Ziet er gezellig uit hoor. Zo te lezen heb je een mooie verjaardag gehad en heerlijk gegeten. En een mooie wandeling.
    liefs Anneke
  3. Corry van Duijn:
    14 januari 2015
    Nou Loes met zo'n taart en een versierde bungalow moet je je wel erg jarig hebben gevoeld.
    Enne .... doe mij ook maar zo'n (tweede) huis!

XXXXX
  4. Louise:
    14 januari 2015
    Fijn om zo met jullie mee te kunnen genieten
    Liefs van louise en marcel
  5. Carla:
    14 januari 2015
    wauwwww mooie foto's zeg!! en je bent lekker verwend loes op jouw verjaardag..heerlijk!! fijn dat jullie zo genieten x
  6. Cor:
    14 januari 2015
    Na zo'n stevige wandeling zou je maar jarig zijn. Nog van harte, smaakte de taart en het avond eten
  7. Bep maaten:
    17 januari 2015
    Hallo Arie en Loes ,
    Het is wat laat maar alsnog proficiat .
    Leuk om jullie zo te volgen .
    Groetjes Bep en Davey .
  8. Audrey:
    18 januari 2015
    Hallo Arie en Loes, alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Loes!
    Leuk om over jullie ervaringen & bezigheden te lezen: mooi dat jullie dit samen beleven. Arie's opgedane werkervaring bij BAVO Parnassia groep in Capelle komt goed van pas.
    Geniet van jullie Thaise leven en sterkte met jullie werk!
  9. Joke en Gijs:
    18 januari 2015
    Zo te zien hebben jullie daar een heel ander leven dan in Nederland. Heel puur.
    Loes nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
    En verder....lekker genieten.