Ranong

24 januari 2015 - Thailand, Thailand

Morgen gaan we voor de tweede keer naar Ranong. We blijven daar twee nachten. Morgenavond is er een gezellige avondmarkt met eetstalletjes en allerlei andere kraampjes (kleding o.a.). De maandag is gereserveerd voor een bezoek aan de plaatselijke tempel en we sluiten de dag af met een bezoek aan de hotsprings. Daar kun je heerlijk relaxen in het warme water. Ze liggen in een national park ongeveer drie kilometer buiten Ranong. Vorige week zijn we eerder teruggegaan omdat Arie een ontstoken enkel had. Bij de apotheek een crème en diclofenac gekocht (zonder recept). Gelukkig was het na twee dagen over -:). Deze week hebben we een bamboe constructie gemaakt waardoor komkommers gesteund worden om te groeien. Leuk werk waar je direct resultaat van ziet. Dat resultaatgerichte gaat er niet zo snel vanaf-:). Verder grind verplaatst om plekken op te vullen op de paden en bij een zitje. Dat oogt direct veel mooier. Waar win eerder oude graszoden hadden gelegd is vrijdag voor het eerst de winkel/stalletje aan de weg opengegaan. We hebben direct een t-shirt gekocht. Je wordt dan geholpen door twee gehandicapte schoolkinderen die door een juf worden begeleid. Echt heel leuk! Afijn ons weekend begint morgen want wij nemen de zondag vrij.

1. MIEN:
    24 januari 2015
    Hai Hai
    Wat leuk marktjes,maar loes volgens,mij kom jij met een koffer vol kleding terug.
    Xxxx xxx
  2. Louise:
    24 januari 2015
    Lekker relaxen..geniet er van
  3. Roberto:
    26 januari 2015
    Hoi,

Wij zien wel dat jullie het goed naar de zin hebben! Nog veel plezier en hou ons op de hoogte.

Groetjes uut Hengel
  4. Japie:
    27 januari 2015
    Wat zal dat straks !!! Wennen zijn voor jullie beiden. Geniet ervan
  5. Monique ter Voert:
    27 januari 2015
    Wat leuk om te volgen, mooie foto's...komen jullie wel terug? Genieten of niet! !!